Subject: FW: Vs: Laagri Hoiu 14 LPG
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 10:08:17 +0200

From: Alar Loigu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 10:06 AM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Re: Vs: Laagri Hoiu 14 LPG

Tere

Uurin esialgu teie käest arvamust, enne kui Ehitusloa taotluse uuesti 
esitame.

Nimelt, poolteist aastat tagasi oli temeaks Hoiu 14 LPG. Taotlesime 
Ehitusluba, seda ei antud, kuna sinna on kavandatud riigitee.

Me sooviks selle asjaga siiski edasi liikuda - saada ehitusluba ajutisele 
ehitisele. Tingimuseks on, et ehitis, st LPG mahuti likvideeritakse meie 
projekteeritud asukohast, kui hakatakse rajama riigiteed.

Hetkel ei ole lihtsalt teist alternatiivset mahuti asukohta. ERR-i uudis 
(https://www.err.ee/1608820936) isegi ütleb, et ehitus pole kavas.

Kas Transpordiamet väljastab sellise nö tingimusliku kooskõlastuse?

parimat

Alar Loigu
tel 511 7139
Aleks-Projekt OÜ
Võru tn 254 Tartu

On 20.10.2022 12:59, Hans Keskrand wrote:

Tere

Edastan Teile projekti dwg faili. Kuna originaal dwg fail on liiga suur 
e-kirja teel edasi saatmiseks siis saadan üksnes väljalõike, mis puudutab 
Hoiu tn 14 osa.

Kuna gaasipaigaldis on püsib rajatis siis me ei saa lubada selle 
kavandamiseks asukohta, mis jääb takistama perspektiivse riigitee 
kavandamist. Juba praegusel hetkel on teadmine, et ehitusloas pakutud 
asukohale kaoks perspektiivis ka juurdepääs ära. Kavandada gaasipaigaldis 
väljapoole AS Teede Tehnokeskus projektis nr 107/05 „Juuliku –

Tabasalu ühendustee eelprojektis“ esitatud lahenduse riigitee kaitsevööndit.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Peaspetsialist

Projekteerimise osakonna taristu kooskõlastuste üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Saatja: Alar Loigu  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Saatmisaeg: Thursday, 20 October 2022 11:37
Adressaat: Hans Keskrand  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Teema: Laagri Hoiu 14 LPG

Tere

EHR-ist tuli meie projekti tagasi, kuna peame arvestama Teede Tehnokeskuse 
projektiga. Palun saatke töö nr nr 107/05 „Juuliku – Tabasalu ühendustee 
eelprojekt“ koondplaan/asendiplaan. Kui võimalik, siis dwg-formaadis.
Millal seal tee ehituseks lahti läheb? gaasiprobleemid on tänased, millega 
kliendid täna silmitsi seisavad, et ellu jääda.

lugupidamisega

-- 
Alar Loigu
Aleks-Projekt OÜ
tel: 51 17 139
tel: 73 33 539